15 Ağustos 2014 Cuma

6 Adımda İşinizi Karlı Kılabilirsiniz

İşiniz için 6 Adımda Karlılıkİşte tüm iş varlıklarını en iyi şekilde kullanarak satışı arttırmak, giderleri aşağı çekmek ve karlılığı arttırmanın yolları
1. Çalışanları Bünyenizde Tutmak
Çalışanınızın yerine yeni bir çalışan almak yıllık tazminatıyla birlikte almak maliyetler için kötü bir durum doğuracakken, kalifiye eleman alımı yerine çalışanınızı bünyenizde tutmanız hem maliyetleri aşağı çekecek hem de nitelikli iş gücü yaratacaktır. Bu durum da çalışanlarınızı güvende hissettirerek memnuniyetlerini arttıracak kendi işlerine odaklanabilmelerini sağlayacaktır.
2. Sigorta Masraflarını Kesmekİl olarak reklam harcamaları ve iş seyahatlerini azaltmak gibi tüm kolay para kazandırabilen alanları biraz kurcalayın, sigorta primlerine daha yakından bakın. Bu maliyetleri kırpmanın kolay yollarından bazıları şunlarıdır:

Alışverişe çıkın
: Sigorta oranlarının yıldan yıla nasıl değiştiğini görebilmek şaşırtıcıdır. En iyi anlaşmayı yaptığınızdan emin olabilmek için birkaç dakikanızı rekabet içerisindeki piyasaya ayırın.
İhtiyaçlarınızı yeniden değerlendirin:  İşiniz değiştikçe sigorta ihtiyaçlarınız da değişir. Banka hesaplarınız ve faydanızı arttıracaktır.
Bir dernek veya alıcılar grubu aracılığıyla sigorta satın alma: Bu gruplar daha büyük ve üyelerine daha kapsamlı indirimler yapabilirler.
Sorumluluk azaltmak için adımlar atmak: Bina erişimlerini kısıtlamak, hırsızlığa karşı önlemler almak da indirim sağlayabilir.
3. “100 Milyonluk Fikre” Odaklanmak
Girişimcilerin gün içerisinde odaklandığı binlerce olmasa da yüzlerce şey var. Önceliklerinizi belirlemek daha doğru olacaktır. Ve işte daha önemlileri:
İşinize çalışın, onun üzerinde değil: İşinizin altyapısına çalışmak iş çekmek veya gelir üretmekten daha ziyade zaman kaybına yol açıyor
Sosyal medya kelebeği olmak: Faturalanabilir görevlere odaklanın, sosyal medyayı etkin ve zaman kayıplarından uzak kullanın.
Toplantılara katılın: Toplantılara katılan profesyonellerin sayısı giderek artıyor, bunu sorgulayın ve katılım sağlamaya başlayın.
Saad Faruque on Flickr
Saad Faruque on flickr
4. Çalışanlara Eğitim 
%70 Yaşantısal Öğrenme ve Uygulama
%10 Resmi Eğitim ve Çalışması
%20 Geri Bildirim ve Paylaşım ile McCall, Eichinger teorisi.
Optimum verimliliği sağlamak için çalışanlarınıza yatırım yapabilir öğrenme yollarına göre en uygun eğitim tarzı ile onlara hitap edin.
Bilgi paylaşımı için video içerikleri oluşturmak daha faydalı olacaktır.
blog.capterra.com
blog.capterra.com
5. Müşterilerinize İşinizi Gösterin                 
“1 dakikalık bir video 1.8 Milyon kelimeye bedeldir” der James McQuivey. Bu 6.000 sayfaya eşdeğerdir.
Üst yöneticilerin %59 u bu bilgileri okumaktansa videoyu tercih ediyor. Görmek inanmaktır ve bunun satışlara pozitif bir etkisi vardır.
Bunun için video tasarımcı almanıza gerek yok. Eğer şirket içinde bir güvenlik kameranız varsa şimdiden bu ihtiyacınızı karşılamış durumdasınız. Operasyonel kısmınızı canlı olarak sunabilirsiniz.
İşleyiş tanıtımlarını videolardan oluşturmak satın almaya %85 oranında katkı sağlar.
6. Müşteri Hizmetleri Servisini Geliştirmek.
Müşteri hizmetleri servisinizin kalitesini attırmak dikkat etmeniz gerekenler;
Perakende hatları için bekleme süreleri
Müşteri ile etkileşim süreleri
Arzu edilen ürüne erişim
Çalışanların özenli olup olmaması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder